معرفی پروژکتور لیزری سینمای خانگی EPSON LS10000

Epson LS10000

بهترین پروژکتور Epson با تکنولوژی Enhancement 4K – و قابلیت ارتقای محتوای Full HD1080p

پروژکتور لیزری سینمای خانگی EPSON LS10000
Epson LS10000

پروژکتور لیزری سینمای خانگی EPSON LS10000

پروژکتور لیزری سینمای خانگی EH-LS10000 با هدف‌ ارضای مشتاقان سینمای خصوصی خانگی که به دنبال برترین تکنولوژی پروژکتور هستند، در این راستا از یک منبع نوری لیزری دوگانه برای ارائه وسیع­ترین محدوده رنگی و کنتراست مشکی مطلق استفاده می­کند.

تکنولوژی  Epson 3LCD Reflective دارای نسبت کنتراست بالا، دیافراگم بالا برای نمایش تصاویر ظریف و یکدست و پاسخ حرکت سریع برای نمایش تصاویر واضح در صحنه ­های حرکت سریع است.

پروژکتور لیزری سینمای خانگی EPSON LS10000
Epson LS10000

با کیفیت ترین پروژکتور سینمایی اپسون با بهره­ گیری از ظرفیت تکنولوژی لیزر کیفیت بالا و اولین پروژکتور با قابلیت دریافت محتوای 4K است. تکنولوژی 4K – Enhancement نیز از لحاظ دیجیتالی تصاویر (Full HD) با وضوح 1080 پیکسل را ارتقا می­دهد. و بافت و وضوح تصویر روی صفحه را بهبود می­بخشد و به این ترتیب کاربران می­توانند تصاویر کیفیت بالا و ظریف و یکدست را با وضوح 4K تجربه کنند.

این محصول دارای بزرگترین محدوده رنگی و تعادل رنگ سفید بهینه است و فضای رنگی DCI و Adobe RGB آن منجر به تولید رنگ دقیق می­شود.

پروژکتور لیزری سینمای خانگی EPSON LS10000
نمونه سینمای خصوصی

تکنولوژی پیچیده با کاربری آسان پروژکتور لیزری EPSON LS10000

این پروژکتور برای ارائه رنگ­های شفاف دارای خروجی نور رنگی و سفید یکسان است. و درایو hz 480 آن تضمین گر ارائه تصاویر سه بعدی روشن است.

از امکانات آن می­توان به کالیبراسیون ISF، تکنولوژی بهبود جزئیات، درون یابی فریم، تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی و کنترل عمق اشاره کرد. استفاده از تکنولوژی لیزر بدین معناست که این مدل دارای منبع نوری با عمر بالا و معادل 30,000 ساعت در حالت Eco به منظور کاهش هزینه تعمیر و نگهداری است.

استفاده از این تکنولوژی موجب می­شود که پروژکتور زمان روشن شدن کوتاهی نیز داشته باشد. و تصویر را تنها بعد از 20 ثانیه با حداکثر روشنایی نشان دهد.

نمونه سینمای خانگی

متناسب منزل شما

پروژکتور یا تلویزیون مسئله این است

“دامنه گسترده  lense – shift” و” اتوماتیک zoom” و برنامه ابعاد تصاویر مختلف در حافظه این پروژکتور منجر به تسهیل تعیین موقعیت نصب پروژکتور می­شود.

فعالیت آن تقریبا بی صدا است و فن آن صدای کمی دارد و طراحی زیبای پروژکتور امکان ادغام یکپارچه آن با تجهیزات سینمای خصوصی خانگی را فراهم می­کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *