سینمای خصوصی مجتمع مسکونی S

سینمای خصوصی مجتمع مسکونی، دری به دنیای دیگر…

همکاری مشترک دروم و https://www.farho.ir/، یک سینمای خصوصی رویایی و حرفه ای، تجربه ای شگفت انگیز برای خوب دیدن فیلم ها، درست شنیدن صداها و غرق شدن در بازی ها، تجربه ای فراتر از شنیدن، دیدن و هیجان. مکانی اختصاصی، حرفه‌ای و متمرکز، صرفاً برای تماشای فیلم به دور از هیاهوی اطراف. سالنی خصوصی که در کمال آرامش و راحتی می‌توان فقط و فقط با سینمای حقیقی روبه‌رو شد؛ بدون حاشیه‌های اضافه.

سینمای خصوصی مجتمع مسکونی S

ما در مجتمع مسکونی S ، فضایی رویای را برای دوره همی های خانوادگی اختصاص دادیم. تلفیق هنر طراحی داخلی و بروزترین تکنولوژی ها برای لذت و هیجان بیشتر. تماشای فیلم ها آن هم با سلیقه ساکنین مجتمع. دیگر مهم نیست چه فیلم‌هایی بر روی پرده‌ی سینماها است چون ساکنین می‌توانند طبق سلیقه‌ی خودشان مناسب‌ترین فیلم ها را برای جمع خانوادگی یا دوستانه‌شان انتخاب کنند و آن را با کیفیتی بالاتر از سینماهای عمومی تماشا کنند.

در این پروژه، ما متناسب با فضای مشاعات مجتمع مسکونی، ایده و طرحی اختصاصی ارائه دادیم؛ یک سینمای خصوصی در دل مجتمع مسکونی S، با ایده‌های نو و متفاوت،

متراژ فضای سینمای خصوصی 35 متر مربع میباشد و مناسب برای 7 نفر میباشد.
سینمای خصوصی مجتمع مسکونی S
سینمای خصوصی اجرا شده توسط دروم

تکنولوژی های بکار رفته در این پروژه عبارتند از:

  • پروژکتور لیزری با وضوح تصویر 4K
  • پرده خمیده 120 اینچ
  • سیستم صوتی دالبی اتموس 7.2.2
  • مبلمان سینمایی موتورایز شرکت رضکو
  • کنترل هوشمند
  • نورپردازی با افکت های سفارشی
  • کنسول بازی XBOX
سینمای خصوصی مجتمع مسکونی S

اهمیت سینمای خصوصی در مجتمع های مسکونی مدرن

ما در دروم، براساس نیاز شما، اتاق یا قسمتی از خانه‌تان را بگونه ای متفاوت‌ طراحی می کنیم، بررسی فنی و هنری نیازهای شما، انتخاب سیستم صوتی و تصویری مناسب و چیدمان فنی آنها، ایزولاسیون و آکوستیک محیط و طراحی و تولید مبلمان و طراحی داخلی بر اساس سلیقه شما از وظایف ما در زمان همکاری با شماست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *