اهمیت سینمای خصوصی در مجتمع های مسکونی مدرن

سینمای خصوصی در مجتمع ها، فضایی اختصاصی برای تماشای فیلم ها

در هر خانه بخشی وجود دارد که به‌عنوان نشیمن و فضای معاشرت‌های جمعی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ سینمای خصوصی در مجتمع ها محدوده‌ای پرطرفدار برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها در کنار خانواده، دوستان و اقوام.

اما آنچه با نام سینمای خصوصی یا سینمای خانگی از آن یاد می‌کنیم فراتر از محدوده‌ی فضایی داخل خانه است. مکانی اختصاصی، حرفه‌ای و متمرکز، صرفاً برای تماشای فیلم به دور از هیاهوی اطراف. سالنی خصوصی که در کمال آرامش و راحتی می‌توان فقط و فقط با سینمای حقیقی روبه‌رو شد؛ بدون حاشیه‌های اضافه.

چرا سینمای خصوصی برای مجتمع‌های مسکونی یک امتیازمهم است ؟

در سال‎های اخیر ساخت‌وساز مجتمع‎های مسکونی و تقاضا برای سکونت در آن ‎ها افزایش چشمگیری یافته است.

امکانات اختصاصی و گسترده‌ای که داخل محوطه‎ ی این مجتمع‌ها برای ساکنین وجود دارد یکی از دلایلی است که باعث شده شهروندان شهرهای بزرگ، زندگی در چنین مجتمع‌هایی را انتخاب کنند.

امکانات مدرن و همواره دردسترس مجتمع‌های مسکونی امروزی مناسب افرادی است که ترجیح می‌دهند از مسافتی که روزانه طی می‌کنند بکاهند و به کیفیت زندگی خود اضافه کنند. هدف اصلی مجتمع‏های مسکونی راحتی هرچه بیشتر ساکنانشان است و در دنیای مجتمع‎ها هرچه امکانات داشته باشیم، باز هم امکانات بیشتری وجود دارد.

سینمای خصوصی یرای مشاعات ساختمان ها

چطور سینمای خصوصی یک مجتمع مسکونی را متفاوت‎ و هیجان انگیز می‎کند؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مشاعات و ظرفیت‌های رفاهی یک ساختمان، علاوه بر امکانات کلیشه‌ای رایج (نظیر استخر، سونا، سالن جیم، روف گاردن) ایجاد یک سینمای خصوصی برای استفاده‌ی ساکنان ساختمان است. مقوله‌ای که هم به لحاظ توسعه‌ی فرهنگی و هم از نظر ارزش افزوده برای پروژه بسیار حائز اهمیت است. یک سالن سینمای خصوصی مجهز و باکیفیت، بی‌تردید وجه تمایزی قابل تأمل برای کاربران خود فراهم می‌آورد که به تنهایی برای هر پروژه‌ای ارزش‌آفرین خواهد بود.

ارگونومی سینمای خصوصی و قرار گیری اسپیکرها

دنیای هیجان انگیز سرگرمی

رسانه‎ های دیجیتالی و کالاهای سمعی و بصری بخش مهمی از زندگی مدرن هستند. تماشای فیلم و سریال، گوش کردن به موسیقی و بازی‌‌های دیجیتالی تفریحات و سرگرمی‌هایی‌‌اند که همه‌ی ما در طول روز به آن‌ها می‌پردازیم.

اما پیشرفت روزبه ‎روز تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت صدا و تصویر محصولات تولیدی باعث شده حتی تلوزیون‌های باکیفیت خانگی و اسپیکر‌های آن‌ها هم برای تماشای فیلم‌ها کافی نباشند. از طرفی رفتن به سینما همیشه ممکن نیست و حق انتخاب ما را هم محدود می‌کند.

معماران به روز دنیا و حرفه ‎ای ‎های این عرصه، این نیاز را پیش‌بینی کرده‌اند. و برای رفاه و راحتی ساکنان مجتمع‌ها سینمای خصوصی خانگی را به دیگر امکاناتِ مجتمع‎ها اضافه کرده‌اند. راحتی و کیفیت سینمای خصوصی حتی در بهترین سینماهای عمومی هم کمتر دیده می‎شود.

  • راحتی و کیفیت در سینمای خصوصی
  • امکان برگزاری دورهمی‌های خانوادگی
  • و امکان تماشای فیلم به سلیقه خود

را می‌توان از مهم‌ترین مزیت‌های سینمای خصوصی خانگی دانست.

راحتی و کیفیت در سینمای خصوصی مجتمع ها

 سالن سینمای خصوصی خانگی با داشتن پروژکتور های مخصوص سینمای خصوصی و سیستم صدای دالبی اتمس تماشای فیلم را به تجربه‌ای فوق‌العاده تبدیل می‌کند. از سویی وجود مبلمان مخصوص تماشای فیلم در این سالن‌ها امتیاز بزرگ فیلم دیدن در سینمای خصوصی مجتمع مسکونی است.

برگزاری دورهمی خانوادگی

با داشتن سالن سینمای خصوصی خانگی در مجتمع مسکونی شما تنها چند دقیقه با تماشای فیلم مورد علاقتون با بالاترین کیفیت صدا و تصویر فاصله دارید. وجود چنین سالن‌هایی در مجتمع‌های مسکونی این امکان را به ساکنین می‌دهد. تا هروقت که خواستند با اعضای خانواده یا دوستان از مووی نایت مهیج برگزار کنند.

مووی نایت

یک شب مخصوص تماشای فیلم های مورد علاقتون. با دوستداران تماشای فیلم در یک فضای خصوصی با انواع تنقلات و نوشیدنی همان چیزهایی که برای تجربه ی جدید و هیجان انگیز نیاز داریم.

تماشای فیلم آن هم با سلیقه خودتان

اگر یکی از این سالن‌های سینمای خصوصی در مجتمع مسکونی وجود داشته باشد. دیگر مهم نیست چه فیلم‌هایی بر روی پرده‌ی سینماها است چون شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خودتان مناسب‌ترین فیلم برای جمع خانوادگی یا دوستانه‌تان را انتخاب کنید. و آن را با کیفیتی برابر یا حتی بالاتر از سینماهای عمومی تماشا کنید.

در سینمای خصوصی می‌توانید هر لحظه‌ که خواستید سراغ سینمای کلاسیک بروید. فیلم عاشقانه ببینید یا با بالاترین کیفیت صدا و تصویر هیجان فیلم‌های اکشن یا ترسناک را تجربه کنید.

سینمای خصوصی مشاعات ساختمان S اهواز

آمدن سینما به خانه

اگر هنوز برای تماشای فیلم مورد علاقه‌تان، به شکلی سنتی به سالن‌های سینما می‌روید. احتمالاً هنوز با فن‌آوری سینمای خصوصی یا سینمای خانگی غریبه‌اید! چند سالی‌ست که صنعت هیجان‌انگیز سینما دیگر صرفاً زیر سیطره‌ی سالن‌ها و تماشاخانه‌ها نیست؛ امروز، سینماها به خانه‌ها آمده‌اند.

سینمای خصوصی خانگی دری به دنیای دیگر

دروم، متناسب با فضای شما، ایده و طرحی اختصاصی شما را خواهد داشت. یک اتاق در دل خانه شما یا در مشاعات ساختمان شما، با ایده‌های نو و متفاوت روبرو خواهید شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *