هزینه طراحی و تجهیز سینمای خصوصی چه قدر می شود؟

هزینه طراحی و تجهیز سینمای خصوصی چه قدر می شود؟ برای تماشای بهترین آثار سینمایی دنیا همانگونه که در سینماهای استاندارد پخش می شوند. نیاز است در خانه خودتان یک سینمای خصوصی طراحی و اجرا کنید.

طراحی و ساخت سینمای خصوصی، فعالیتی تخصصی است، نیاز است تیم طراحی شناخت کامل از تکنولوژی های روز و تجهیزات صنعت فیلم و سیستم های صوتی و تصویری و معماری و دکوراسیون و علم آکوستیک داشته باشند.

میزان هزینه های طراحی و ساخت سینمای خصوصی با توجه به میزان مساحت سالن و تجهیزات محاسبه می شود.

هزینه ها شامل …

  1. هزینه های طراحی
  2. هزینه تجهیزات
  3. هزینه اجرا پروژه و کالیبراسیون

میزان هزینه های طراحی نیز با توجه به میزان پیچیدگی به کار رفته در تکنولوژی سیستم ها و مساحت سالن متغیر است. و طراحی دکوراسیون خاص و سفارشی برای سالن سینما خصوصی می تواند هزینه های طراحی را بالا ببرد.

هزینه تجهیزات سینمای خصوصی

انتخاب تجهیزات با توجه به مساحت سالن و میزان کیفیت مورد نظر کارفرما متغیر است و تجهیزاتی با قیمت های بالا برای سلیقه های مشکل پسندان وجود دارد.

انتخاب درست تجهیزات می تواند میزان زیادی در کنترل هزینه ها کمک کند. تجهیزات گران قیمت بازار صوت و تصویر می تواند هزینه پروژه را به میزان قابل توجه ی بالا ببرد.

نمایی از شوروم سینمای دروم
هزینه طراحی و تجهیز سینمای خصوصی

هزینه اجرا و کالیبراسیون سینمای خصوصی

عملیات اجرا ساخت سالن بر اساس طراحی انجام شده طی زمان بندی انجام می شود. پس از نصب همه تجهیزات در جای درست خودشان نیاز است تا سیستم های صوتی و تصویری برای ارائه درست در سالن کالیبره شوند.

محاسبه هزینه های تجهیز و اجرا سینما خصوصی، خود کار تخصصی است با میزان بالای محاسبات و نیازمند زمان برای طراحی دقیق. شرکت طراحی دکوراسیون TheRoom به صورت تخصصی طراحی سینمای خصوصی لوکس انجام میدهد. تیم طراحی TheRoom با توجه به نیازسنجی های سالن سینما میزان هزینه های طراحی و تجهیز سالن را محاسبه کرده و ارائه می دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *