سینمای خصوصی خانگی، جادوی سینما در خانه

طرفداران سینما همیشه از لذت تماشای فیلم در سینما می‌‎گویند. آن‎ها تآکید دارند فیلم، مادامی که در آن اتاق تاریک دیده نشود، دیده نشده است. مهم نیست چقدر تلویزیون خانه‌‏‌تان بزرگ باشد، مهم این است که فیلم یا سریال محبوب‎‌تان را در کانسپت سینما ببینید تا تفاوتِ حرفه‌‎ای تماشا کردن را احساس کنید. علاقه‌‌مندان سینما معتقدند لحظه‎ای که روی صندلی سینما جاگیر شدید و به یک‌‎باره چراغ‌‎ها خاموش شد آن لحظه‎، لحظه‎‌ی طلاییِ آغاز است.

آغاز بودن در لحظه‎ اکنون

آغاز بودن در لحظه‎ اکنون. نقطه‎‌ایست که ابتدا ذهن آرام می‎گیرد و بعد ساکت می‌‎شود تا ساعت‏‌هایی را مسحور پرده‎ی نقره‎ای سینما شود. تا به معنای واقعی تجربه‏‌ی بودن در لحظه را داشته باشد. بعد از ترند «هوم تیاتِرها» در دنیای تکنولوژی و سر و صدای زیاد تلویزیون‎‌هایی با اینچ‌‎های بالا، مخاطب‎‌های حرفه‎‌ای سینما باز هم چیزی کم داشتند. طرفداران سینما هنوز هم با دیدن فیلم در آن تلویزیون‌‏های بزرگ ارضا نمی‌‎شدند و با وجود آن همه تبلیغ و جنجال (تحت عنوان هوم‎تیاتِرها) باز هم اتاق تاریک و جادوییِ سینما برایشان دنیا بهتری بود و مزه‌‎ی دیگری داشت.

کمبود سالن باکیفیت

آن‌‎ها با تمام مشکلات موجود مثل سانسور فیلم‌‎ها، ترافیک در اتوبان‎‌ها، کمبود سالن باکیفیت، عدم تهویه‎‌ی مطبوع در سالن‌‎ها، ساعت‌‎های بدِ اکران و البته عدم نمایش فیلم‎‌های دلخواه‌‎شان _طوری که مثلا دریک بعدازظهر هوس تماشای فیلم «پدرخواند‌ه‎ی فوردکاپولا» یا «دارک‎ نایت نولان» را می‌‎کردند، ولی در هیچ سالن سینمایی در دنیا آن فیلم اکران نمی‎‌شد جز تلویزیون خانه‌‎شان_ همچنان به سالن‌‎های سینما می‎‌رفتند. چون کم از هیچی بهتر است! تمام این تضادها باعث شد ایده‌‎پردازان کاری بکنند و محصولی عرضه کنند. اینجا بود که ایده‎‌ی سینمای خصوصی خانگی پا گرفت. اول از همه باید دانست سینمای خصوصی خانگی چیست؟ و یا اصلا به چه کانسپتی سینمای خصوصی خانگی می‎‌گوییم؟

هوم‎‌تیاترها اساسا تحت عنوان سینمای خانگی کارشان را شروع کردند اما در واقع آن‎‌ها سینما نبودند، تنها تلویزیون‎‌هایی با سایز بزرگ‌‎تر و کیفیت بهتر بودند. سینمای خانگی به واقع یک مینی سینماست در گوشه‌‎ی حیاط‎مان، یا یکی از اتاق‎‌های خانه‌‎‌مان. یک سینمای واقعی با امکانات بی‎‌نظیر و لوکس درست مطابق میل و خواسته‎‌مان. جوری که هرلحظه که اراده کنیم می‎‌توانیم در سینما باشیم. بله. جادوی سینما درست وسط خانه‌‎مان و راحتیِ خانه‌‎مان درست وسط سینما. سینمای خصوصی خانگی یک فضای تخصصی برای فیلم دیدن در دل خانه شماست که مناسب با سلیقه‌‌تان برای‎ شما طراحی می‎‌شود. کافی‌‎ست سینمای شخصی‎‌تان را آن‎طور که دوست دارید تصور کنید تا متخصصین یک اتاق تمام‏ عیار، فراتر از تصورتان به شما عرضه کنند. اتاقی جداگانه برای دیدن فیلم و سریال‎‌های دلخواهتان، بی‌‎آنکه مزاحم دیگران باشید.

لذت فیلم دیدن با صدای دالبی و کیفیت تصویری 4K را در خانه‌‎مان تجربه کنیم

تصور کنید لذت فیلم دیدن با صدای دالبی و کیفیت تصویری 4K را در خانه‌‎مان تجربه کنیم. درست زده‌‎ایم به هدف، چراکه لذت همراه با کیفیت یکی از همان هدف‎‌هایی که در پروژه‌‌های سینمای خصوصی خانگی برای مشتریان اندیشیده‌‎اند. جانمایی اصولی بلندگوها، مبلمان راحت، نورپردازی مخصوص تماشای فیلم همراه با سازه‎‌های آکوستیکی مدرن و طراحی چشم‎‌نواز،‎ تجربه‌‎ی فیلم دیدن را برای شما بیشتر از تنها یک فیلم ‎دیدن می‌‎کند.

سینمای خصوصی خانگی

طراحی سینماهای خصوصی خانگی مطابق با سلیقه شما

سینماهای خصوصی خانگی معمولا در گروه کالاها و خدماتِ لوکس ارائه می‎شوند. چه طرفدار معماری کلاسیک باشید و چه خانه‌‎تان را مدرن و مینیمال دکور کرده باشید، طراحان سینماهای خصوصی، خانگی  فضا را مطابق درخواست، با سلیقه شما و هماهنگ با منزل‏ یا محل کارتان طراحی و اجرا می‎‌کنند. مثلا اگر طرفدار معماری کلاسیک هستید: در ساخت سینمای شخصی‎‌تان از دیوارها و متریال چوبی درجه یک استفاده می‌شود و اتاق سینما غالبا با مبلمان راحت با چرم طبیعی و سیستم تهویه پنهان و نورپردازی متناسب با مناسبات طراحی کلاسیک پرداخت می‎‌شود تا حال و هوای مطلوب‎‌تان را تجربه کنید.

و یا اگر شیفته‎ی دنیای مدرن هستید، چیزی جز مدرن بودن در سینمای خصوصی خانگی‏‌تان رخ نمی‌‎دهد. در سینمای خصوصی خانگی، مدرن بودن تعریف خاص خود را دارد. همه چیز در دنیای معماری مدرن: از انتخاب محصولات مانند پروژکتورهایی با کیفیت بالا، سیستم صوتی با کیفیت دالبی و دالبی اتمس، مبلمان راحت، نورپردازی و دکوراسیون آکوستیکی گرفته تا همخوانی رنگ‎‌ها ، باید هارمونیک و یک ‎دست باشد. تا شعار معمار معروف میس ون‌‎دروهه یعنی Less is More تحقق یابد.

سینمای خصوصی خانگی