چرا سینمای خصوصی برای مجتمع‌های مسکونی یک امتیاز مهم است ؟

در سال‎های اخیر ساخت‌وساز مجتمع‎های مسکونی و تقاضا برای سکونت در آن ‎ها افزایش چشمگیری یافته است. امکانات اختصاصی و گسترده‌ای که داخل محوطه‎ی این مجتمع‌ها برای ساکنین وجود دارد. یکی از دلایلی است که باعث شده شهروندان شهرهای بزرگ، با وجود شارژهای ماهیانه‌ی سنگین، زندگی در چنین مجتمع‌هایی را انتخاب کنند. امکانات مدرن و همواره دردسترس مجتمع‌های مسکونی امروزی مناسب افرادی است که ترجیح می‌دهند از مسافتی که روزانه طی می‌کنند بکاهند و به کیفیت زندگی خود اضافه کنند. هدف اصلی مجتمع‏های مسکونی راحتی هرچه بیشتر ساکنانشان است و در دنیای مجتمع‎ها هرچه امکانات داشته باشیم، باز هم امکانات بیشتری وجود دارد.

درگذشته این امکانات شامل چیزهایی مثل شوتینگ‌ زباله، فضای سبز اختصاصی و استخر و سونا و جکوزی بود، اما در جهان دیجیتال امروز این امکانات هم مدرن و دیجیتال شده‌اند؛ به‌عنوان مثال مجتمع‌های مسکونی امروزی به اینترنت اشیاء مجهزند که به ساکنان اجازه می‌دهد مثلاً از راه دور چراغ‎های خانه را روشن یا خاموش کنند، سیستم گرمایش و سرمایش را کنترل کنند یا مایکروفر را سر ساعت مشخصی راه بیاندازند. حضور پزشک متخصص در ساختمان، سالن ماساژ و بیلیارد، زمین تنیس و موارد بسیار دیگر برخی از امکاناتی است که در مجتمع‌ها وجود دارند. علاوه بر این‌ها یکی از امتیازات مهم مجتمع‌های مسکونی داشتن سینمای خصوصی است.

اتاق سینما

چطور سینمای خصوصی یک مجتمع مسکونی را متفاوت‎تر و لوکس‎تر می‎کند؟

رسانه‎های دیجیتالی و کالاهای سمعی و بصری بخش مهمی از زندگی مدرن هستند. تماشای فیلم و سریال، گوش کردن به موسیقی و بازی‌‌های دیجیتالی تفریحات و سرگرمی‌هایی‌‌اند که همه‌ی ما در طول روز به آن‌ها می‌پردازیم. پیشرفت روزبه‎روز تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت صدا و تصویر محصولات تولیدی باعث شده حتی تلوزیون‌های باکیفیت خانگی و اسپیکر‌های آن‌ها هم برای تماشای فیلم‌ها کافی نباشند. از طرفی رفتن به سینما همیشه ممکن نیست و حق انتخاب ما را هم محدود می‌کند. معماران به روز دنیا و حرفه‎ای‎های این عرصه، این نیاز را پیش‌بینی کرده‌اند و برای رفاه و راحتی ساکنان مجتمع‌ها سینمای خصوصی خانگی را به دیگر امکاناتِ مجتمع‎های لوکس اضافه کرده‌اند. راحتی و کیفیت سینمای خصوصی حتی در بهترین سینماهای عمومی هم کمتر دیده می‎شود.

راحتی و کیفیت در سینمای خصوصی

سالن سینمای خصوصی خانگی با داشتن یک پروژکتور 4K و صدای دالبی اتمس تماشای فیلم را به تجربه‌ای فوق‌العاده تبدیل می‌کند. از سویی وجود مبلمان مخصوص تماشای فیلم در این سالن‌ها امتیاز بزرگ فیلم دیدن در سینمای خصوصی مجتمع مسکونی است. فاصله‌ی مناسب مبلمان‌های سینمایی با یکدیگر و با پرده‌ی پروژکتو حتی با بهترین سالن‌های سینماهای عمومی هم قابل مقایسه نیست. طراحان می‎توانند با به‎‌روزترین طراحی‎های دکوراسیون، بسته به فضایی که در اختیار دارند، از این امکانات استفاده کنند.

سینمای خصوصی خانگی

برگزاری دورهمی خانوادگی

با داشتن سالن سینمای خصوصی خانگی در مجتمع مسکونی شما تنها یک دقیقه با تماشای فیلم با بالاترین کیفیت صدا و تصویر فاصله دارید. وجود چنین سالن‌هایی در مجتمع‌های مسکونی این امکان را به ساکنین می‌دهد تا هروقت دلشان خواست با اعضای خانواده یا دوستان ایونت‌های سینمایی مهیج برگزار کنند. و به‌‌راحتی در یک سالن خصوصی دوازده نفره از تماشای فیلم لذت ببرند.

فیلم دیدن آن هم با سلیقه خودتان

اگر یکی از این سالن‌های سینمای خصوصی در مجتمع مسکونی وجود داشته باشد. دیگر مهم نیست چه فیلم‌هایی بر روی پرده‌ی سینماها است چون شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خودتان مناسب‌ترین فیلم برای جمع خانوادگی یا دوستانه‌تان را انتخاب کنید. و آن را با کیفیتی برابر یا حتی بالاتر از سینماهای عمومی تماشا کنید. در سینمای خصوصی می‌توانید هر لحظه‌ که خواستید سراغ سینمای کلاسیک بروید، فیلم عاشقانه ببینید یا با بالاترین کیفیت صدا و تصویر هیجان فیلم‌های اکشن یا ترسناک را تجربه کنید.

اتاق سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *